ساخت سایت

Wiki Article

می تونم بپرسم هزینه طراحی سایت وردپرسی در شرکت شما با توجه به چه چیزی تعیین میشه و این که چطوری می تونیم در رابطه با هزینه طراحی سایت صحبت کنیم؟

تا اینجای نوشته حتما متوجه پاسخ به این سوال شدید که طراحی سایت با وردپرس چیست و چطوری میشه با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سایت خوب طراحی کرد.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

همان متنی که می خوانید روی هاست ذخیره می شود و از آنجا برای شما ارسال می شود.

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

هزینه طراحی سایت دو زبانه از سایت تک زبانه بیشتره ولی در هر صورت بستگی به مواردی داره که قراره در طراحی سایت شما به کار بره. برای اطلاعات دقیق‌تر با شرکت تماس بگیرین.

در واقع این نوع از طراحی وب، چیدمان وب‌سایت شما به‌طور خودکار با هر صفحۀ نمایشی سازگار می‌کند.

این بروز رسانی ها در جهت بهبود سطح امنیت، افزودن ویژگی های جدید، رفع مشکلات گزارش شده از طرف کاربران و … ارایه می شوند. همین عامل سبب می شود که سایت های وردپرسی همواره از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در تمامی زمینه ها برخوردار باشند.

گوگل با اختلاف بالا محبوب ترین موتور جستجوی دنیاست اما در بخش های مختلف که اتفاقا امکان دارد مخاطب هدف شما باشند؛ موتور های دیگر جستجو محبوب تر هستند.

آیا کد منبع به درستی نسخه بندی میشه؟ مدیریت نسخه چطور انجام میشه؟ آیا امکان بازگشت به نسخه های قبلی یا افزودن قابلیت های مختلف در محیط توسعه وجود داره یا همیشه فقط یک نسخه در دسترس وجود داره؟

در ابتدا مختصر به معرفی وردپرس می پردازیم و سپس به بررسی مزایای طراحی سایت وردپرسی خواهیم پرداخت.

این خواستۀ ما باعث شده که مدیران کسب‌وکارها سایت‌های خود را با موبایل‌ و سایر گجت‌های هوشمند سازگار کنند تا مخاطبانشان را از دست ندهند.

به کمک طراحی تطبیقی می‌توانید این عناصر را در محدوده‌ای که برای آن‌ها مشخص شده، قرار دهید.

پیشنهاد ما این است که قبل از طراحی سایت فاکتورهای مهم برآورد هزینه طراحی سایت را بررسی کنید و پس از آن برای کسب و کار خود بهترین و مقرون به صرفه ترین طراحی سایت را داشته باشید.  نکات مهم در هزینه طراحی وب سایت
اندازۀ صفحه‌های ‌نمایش از مانیتورهای بزرگ شرکتی گرفته تا ساعت‌های مُچی هوشمند متفاوت است؛ بنابراین زمانی که می‌خواهید یک وب‌سایت طراحی کنید، باید به ابعاد دستگاه‌های مختلفی که سایت شما را برای کاربران نمایش می‌دهند توجه کنید.

اگه یه سایت خیلی ساده بخوایم، هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر در میاد؟

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

آدرس صفحات در وبسایت های فارسی زبان معمولا یا فارسی یا انگلیسی است اما برای هدف گذاری سئو بهتر برای کشور های عربی یا روسی بهتر است از نحوه آدرس دهی به زبان آن ها استفاده کنیم تا به هنگام سرچ کلمه کلیدی شانس بیشتری برای دریافت رتبه داشته باشیم.

داشتن یک وب سایت دو زبانه برای مشاغل بزرگ و کوچک که در سطح بین المللی فعالیت می کنند؛ ضروری است.

اگر صفحه‌های وب‌سایت شما در نسخۀ موبایل طولانی هستند، بهتر است به فکر یک هدر چسبنده باشید. با این کار، کاربران همیشه به ناوبری و منوی وب‌سایت شما دسترسی دارند.

اگر به دنبال بستن قرارداد طراحی سایت با یک شرکت یا شخص معتبر هستید پیش از هر چیز توصیه میکنم نوشته زیر با موضوع قرارداد طراحی نرم افزار رو حتما مطالعه کنید.

حتما توجه کنید که از افزونه های مناسب وردپرسی برای تغییر مسیر این موارد استفاده کنید.

هدر یا سربرگ مثل تابلوی مغازه‌ می‌ماند. این تابلو اطلاعاتی دربارۀ مغازه‌ای که قرار است وارد آن شوید به شما می‌دهد.

اکثر طراحان سایت خودشان اشاره می کنند که در مرحله طراحی، اصول سئو را رعایت خواهند کرد. اما اگر هم به این نکته اشاره نکرده بودند، خودتان قبل از استخدام فریلنسر طراح سایت، جویای این موضوع شوید که آیا پایه های قیمت طراحی سایت سئو در سایت بنا می شوند یا نه؟ طبیعتاً فریلنسرهایی که سایت را سئو شده تحویل می دهند، به نسبت سایرین در اولویت هستند.

پاسخ دقیق به سوالات پرسیده شده می تواند در ارائه دقیق قیمت طراحی سایت چندزبانه به کارشناسان ما کمک کند.

الان متوجه معایب اون شدم. روش صحیح برای انجام این کار چیه؟

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی وب این سایت سایت است. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد.
حال شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و شرکت طراحی محافظت و پشتیبانی قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهد.

هر کدام از این سیستم ها مزایایی نسبت به دیگری دارد. با اینحال، انتخاب سایت منبع در نهایت به عهده شما خواهد بود.

حتی افزودن زبان دیگری مانند روسی، ترکی و عربی نشان دهنده میزان احترام شما به مخاطب این کشور هاست و البته جدی بودن شما در ارتباط با آن ها را نیز متذکر می شود.

با وردپرس هر فردی می تواند با حداقل اطلاعات فنی در برنامه نویسی وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. وردپرس طوری طراحی شده است که کار هایی مانند: مدیریت پست ها، آپلود تصاویر، اضافه کردن صفحات جدید و … را بسیار آسان کرده است.

از منوی تنظیمات وارد بخش تنظیمات عمومی بشید و زبان سایت و زمان محلی و ساختار تاریخ و ساختار زمان و روز آغازین هفته رو تنظیم کنید.

هزینه طراحی سایت دو زبانه از سایت تک زبانه بیشتره ولی در هر صورت بستگی به مواردی داره که قراره در طراحی سایت شما به کار بره. برای اطلاعات دقیق‌تر با شرکت تماس بگیرین.

سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و جوملا جزو محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا میباشد.

وقتی این تصمیم طلایی را می گیریم که برای کسب و کارمان یک سایت داشته باشیم، نوبت به استخدام فریلنسر طراح سایت می رسد.

بله، برای انجام طراحی سایت وردپرس لطف کنین با شرکت یا شماره واتسپ تماس بگیرین.

اکثر طراحان سایت خودشان اشاره می کنند که در مرحله طراحی، اصول سئو را رعایت خواهند کرد. اما اگر هم به این نکته اشاره نکرده بودند، خودتان قبل از استخدام فریلنسر طراح سایت، جویای این موضوع شوید که آیا پایه های سئو در سایت بنا می شوند یا نه؟ طبیعتاً فریلنسرهایی که سایت را سئو شده تحویل می دهند، به نسبت سایرین در اولویت هستند.

سئو در یک تعریف خلاصه، به معنی رعایت استانداردهای گوگل (و سایر موتورهای جست و جو) در سایت است. وقتی خدمات سئو برای یک سایت در سطح خوبی انجام شود، آن سایت در رتبه های بالاتر گوگل قرار می گیرد.

هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در این حالت بین ۵۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان بسته به امکانات و پیچیدگی سیستم خواهد بود.

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

یکی از اصلی ترین مشکلات اکثر وبسایت های دو یا چند زبانه این است که کاربر در حال مطالعه مقاله به محض تغییر زبان اینجا به صفحه اصلی هدایت می شود و دیگر راهی برای بازگشت به مقاله ندارد.

Report this wiki page